kashiceramic_logo_psd2

09128366359

شرکت کاشی فیروزه مشهد در سال ۱۳۶۲ در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران و با هدف خودکفایی و اشتغال زایی تاسیس شد. تحریمهای اقتصادی و مشکلات ناشی از جنگ قدری سرعت پیشرفت ما را کاهش داد ولی تلاشها ادامه یافت تا در سال ۱۳۷۳ این پروژه با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰۰۰۰ مترمربع کاشی کف به بهره برداری رسید.

اجرای موفقیت آمیز دو طرح توسعه تا سال ۱۳۸۵ ظرفیت تولید را به ۵۰۰۰۰۰۰ متر مربع تولید کاشی کف و دیوار در سال رساند , در سال ۱۳۹۳ افزایش تولید تا مرز ۱۱۰۰۰۰۰۰ متر مربع در سال را با آخرین فناوری و تکنولوژی روز جهان به بهره برداری رساندیم.

شرکت کاشی فیروزه مشهد جهت تولید محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، اقدام به خریداری تکنولوژی روز دنیا از کشور پیشرو و صاحب نام این صنعت ایتالیا نموده، که نصب اغلب ماشین آلات در طرحهای توسعه بدست توانمند کارشناسان این مجموعه صورت گرفته است. این شرکت درسال ۱۳۷۳ موفق به اخذ نشان استاندارد ایران از اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی گردید و جهت نیل به کیفیت مطلوب تلاش خود را ادامه داد تا در سال ۱۳۸۱ با استقرار نظام مدیریت تضمین کیفیت گامی دیگر دراین راستا برداشته شود. انتخاب واحد نمونه کیفیت و واحد نمونه استاندارد طی چندین دوره از طرف اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان حاکی از موفقیت در این امر مهم می باشد.

این شرکت در راستای ارتقای کیفیت و بهبود مستمر اقدام به تشکیل واحد تحقیق وتوسعه نمود تا همگام با توسعه، در بکار گیری تکنولوژی روز و شناخت نیاز مشتری و کاهش هزینه ها بعنوان واحدی مستقل زیر نظر مدیریت ارشد شرکت فعالیت نماید و در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ گواهی واحد تحقیق و توسعه از سازمان صنایع و معادن گردید.

kashiceramic_logo_psd2