kashiceramic_logo_psd2

09128366359

بهار ۱۳۹۱ شمسی شروعی بود بر روشنایی زهره در تاریکی صنعت خاموش کاشمر و با گذشت بیش از ۵ سال از شروع تولید این مجموعه مفتخریم به این که بزرگترین واحد تولیدی کاشی و سرامیک در شرق سرزمینمان باشیم، مفتخریم به تلفیق فن آوری روزآمد با تمدنی چند هزار ساله، مفتخریم که برای خلق ترنج های دلبرانه نگاره های سرزمین مادریمان، بهترین ترکیب جوهر و لعاب های اسپانیایی را به کار بگیریم.
وجود بیش از ۳۰۰ طرح اورجینال ایتالیایی که بیشتر از ۱۰۰ طرح آن به تولید انبوه رسیده است، در کنار وجود ۱۵ سایز مختلف و همچنین توانایی تولید انواع کاشی و سرامیک و پرسلان نشان دهنده احترام مدیران این مجموعه به سلیقه و نیاز مشتریان خود است.
رسیدن به افتخار بزرگ اولین تولید کننده محصول کاشی و پرسلان در شرق کشور دیگر دستاورد جوانان کاشی زهره است. کاشی پرسلان نسل جدید کاشی و سرامیک است که با تغییرات در بدنه و فرمول علاوه بر مقاومت بسیار بالاتر در برابر دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد و منفی ۳۰ درجه سانتی گرادشکل خود را از دست نداده و با افتخار اعلام می نماییم که محصول تولیدی این شرکت تمامی تست های صنعتی را با موفقیت به اتمام رسانده است.
با همت شبانه روزی فرزندان این سرزمین و در سالی که به تعبیر مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نام گذاری گردیده است پروژه تکمیل فاز جدید این شرکت به بهره برداری رسید که ثمره آن اشتغال بیش از ۵۵۰ نفر مستقیم و قریب به ۱۰۰۰ نفر غیر مستقیم از جوانان منطقه محروم کاشمر می باشد. با افتتاح فاز جدید سهم کاشی زهره از بازار کاشی و سرامیک به بیش از ۵۷ میلیون مترمربع در سال خواهد رسید.
اکنون این ماییم و این آینده سرزمین مادریمان که سرنوشتمان را به هم گره زده ایم. تصمیم گرفته ایم تا با تکیه بر گذشته پر افتخار نیاکانمان آینده خود را ترسیم کنیم و رویای کیمیای پیشینیان خود را به واقعیت تبدیل نماییم.
دلخوشی ما همت بلند جوانان این گوشه از ایران زمین است.

kashiceramic_logo_psd2