kashiceramic_logo_psd2

09128366359

شرکت صنایع کاشی تبریز در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز واقع در شمال غرب ایران و در زمینی به مساحت ۲۰۰/۰۰۰ متر مربع احداث و از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز نموده است و ظرفیت اولیه این شرکت ۱/۵ میلیون متر مربع در سال در تولید انواع کاشی دیواری بود که طی ۲ سال اخیر و با مطالعات دقیق فنی بر روی ماشین آلات و همچنین بازار مصرف در مورد طرح‌ها و ابعادی که مصرف کننده نهایی به آن توجه دارد، پروژه ‌های نوسازی و افزایش ظرفیت در بخش کاشی دیواری و ایجاد یک واحد مستقل و جدید در بخش کاشی کف را به اجرا گذاشت.

هم اکنون این شرکت با ظرفیت سالانه ۲/۵ میلیون متر مربع کاشی دیواری و ۳ میلیون متر مربع کاشی کف در حال فعالیت می‌باشد. از آنجایی که کیفیت، مهمترین عامل تصاحب بازارهای مصرف است، لذا جهت دستیابی به این امر مهم، با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و بهترین مواد اولیه و پرسنل مخصوص و مجرب، بر این باوریم که باید بهترین را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهیم.

از این رو، این شرکت طی سال‌های اخیر توانسته علاوه بر دریافت نشان‌های استاندارد ملی و ایزوISO10004 , ISO10002 ISO10015 , ISO 9001:2015، ISO14001 و OHSAS 18001 از طریق سازمان‌های بین‌المللی نیز مورد تشویق قرار گیرد.

کاشی تبریز جزو کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک لوکس هست . اگر دنبال یک کاری هستید که نمونه خارجیش رو باید با قیمت هایی مثل ۱۰۰تا ۲۰۰ هزار تومان بخرید همون کار را از کاشی تبریز با همان کیفیت می توانید ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بخرید . تولید کارخانه کاشی تبریز خیلی کم هست شاید روزی ۲ تا۴ هزار متر ولی چون جنس لاکچری تولید میکنه خواهان زیاد داره. اگر شما به شهر های مختلف سر بزنید مغازه های و کسانی که نمایندگی کاشی تبریز را دارند جزو بهترین و لوکس ترین مغازه ها هستند . و شیک ترین دکور ها را دارند . صد البته کیفیت کاشی تبریز هم عالیه من به جرات می تونم بگم بهترین کیفیت تو ایران هست . یک نکته فنی برای کسانی که کار بازار یابی فروش کاشی و سرامیک را انجام میدهند و قطعا خبر ندارند این هست که در سایت گوگل در رابطه با سرچ کاشی و سرامیک بالاترین لغتی که سرچ میشه کاشی تبریز هست . یعنی اگر روی این لغت کار کنید بیشترین اثر را روی دیده شدن صفحه مجازی شما داره. اگر بخوام کارخانه هایی که حدودا از نظر لوکس بودن و لاکچری بودن به کاشی تبریز می رسند را به شما معرفی کنم می تونم کارخانه کاشی مرجان . کاشی الوند . کاشی پرسپولیس. کاشی مهسرام را به شما معرفی کنم . البته کارخانه هایی مثل ایفا سرام و نوین سرام و تو این دست خیلی سعی دارند بیان تو رده کار های لاکچری ولی هنوز موفق نشدند و تمرکزشوم بیشتر روی تولید انبوه هست تا کیفیت و طرح خیلی عالی .

kashiceramic_logo_psd2