kashiceramic_logo_psd2

09128366359

به لطف خدای متعال و با عنایت حضرت ولی عصر (عج) در عصر افتخار آمیز نظام جمهوری اسلامی ایران شرکت کاشی ارگ ارغوانی در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید کاشی کف و دیوار پرسلانی در مساحتی بالغ بر ۵۲ هکتار با هدف تولید سالیانه ۳۰ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک پرسلانی فعالیت خود را آغاز نمود.در این واحد ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم در سه شیفت کاری فعالیت می نمایند.

بازارهای هدف این مجموعه, آسیای میانه,آسیای شرق,حوزه خلیج فارس و اروپا بوده که در این زمینه فعالیت های چشم گیری در بحث بازار سازی و بازاریابی محصولات صورت گرفته است.

همت والای پرسنل و برنامه ریزی صحیح مدیران ارشد این مجموعه سبب گردید تا کاشی ارگ در مدت کوتاهی سهم به سزایی در تامین نیازهای داخلی و خارجی داشته باشد ودر حال حاضر فاز اول این مجموعه با ظرفیتی بالغ بر سالیانه ۸,۰۰۰,۰۰۰ متر مربع کاشی پرسلانی لعابدار کف راه اندازی و افتتاح گردیده است.

این پروژه در زمینی به وسعت ۵۲۰۰۰۰متر مربع و در زیربنایی به مساحت ۵۴۰۰۰متر مربع احداث گردید و در آن از مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات تولید کاشی بهره گرفته شده است.

این مجموعه عظیم با هدف رفع نیاز داخلی نسبت به تامین کاشی پرسلانی و جلوگیری از خروج ارز در زمینه واردات کاشی پرسلانی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

kashiceramic_logo_psd2