kashiceramic_logo_psd2

09128366359

تاریخچه شرکت کاشی ارم اردکان واقع در شهر نگین کویر ایران :
براساس مجوز صادره از طرف سازمان صنایع و معادن استان یزد در تاریخ ۱۳۸۶/۰۹/۰۸ برای تولید انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار توسط مؤسسین تأسیس و طی ثبت شماره ۷۸۱ در تاریخ ۱۳۸۶/۱۲/۱۲ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهرستان اردکان با شخصیت حقوقی سهامی خاص ثبت گردید.
براساس مفاد ماده ۵ اساسنامه موضوع اصلی فعالیت شرکت، تولید انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار و احداث، بسط و توسعه کارخانجات مربوط به تهیه، تولید، توزیع و فروش صنایع کاشی و سرامیک و صنایع وابسته و ذیربط می باشد.

• ماشین آلات
با توجه به مجوز اخذ شده عملیات ساخت کارخانه متعلق به شرکت کاشی ارم از ابتدای سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۲۰۰.۰۰۰ متر مربع واقع در کیلومتر ۲۰ جاده تهران۳۰,۰۰۰ مترمربع سالن های تولید و پشتیبانی و ۱۰۰۰ مترمربع ساختمان اداری و خدماتی شروع و همزمان برنامه ریزی برای خرید ماشین آلات خط تولید شامل ۴ دستگاه بالمیل، ۲ دستگاه پرس، ۱ دستگاه کوره و سایر تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز از شرکت سیتی بی اند تی ایتالیا انجام گردید. با پیشرفت و نهایتاً اتمام بخش عمده ساخت و ساز ساختمانهای تولیدی و خدماتی و همچنین خرید ماشین آلات ساخت داخل کشور، ماشین آلات خریداری شده از ایتالیا به محل حمل و عملیات نصب و راه اندازی به انجام رسید به نحوی که درسال ۱۳۹۲ تولید آزمایشی شروع گردید و با آغاز تولید آزمایشی محصولات این شرکت در اندازه ها و طرح های مختلف و متنوع مطابق با سلائق مشتریان و مصرف کنندگان تولید گردید.

• چشم انداز
مؤسسین این شرکت برای نیل به اهداف بزرگتر و مهمتر در اولین گام تمام تلاش خود را در زمینه تنوع بخشی به تولیدات و عرضه محصولات با کیفیت برتر و طراحی زیباتر با طرح ها و اندازه های جدید مطابق با نیاز و سلیقه مشتری به منصه ظهور رسانده اند که گذشت زمان گواه عینی بر این ادعا خواهد بود. همچنین این شرکت توانمندی های تولیدی جهت تولیدات متناسب با طرح ها و نقش های زیبا و جذاب و مخصوص صادرات و عرض اندام در فرا مرزها را دارد.که مدیون تکنولوژی جدید، ماشین آلات جدید، امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی به روز و مدیریت کارآمد بوده و از منظر به عنوان مهمترین ابزارهای پیشرفت و توسعه شرکت در بازار رقابت قابل توجه می باشد.

kashiceramic_logo_psd2